sayang :'(

SIMPATI atao SAYANG mahupon CINTA ?? mane satu kah dikao pilih utk mnjadi kekasih ku ? sayang , tidak cukup kah dikao menyeksa hati ku sebelom ini ? knpe dikao hader disaat aku tlh terluke ? adekah engkao tidak tahu bhwe hati ini tlh brkecai ?! apekah salah aku kepademu sehingga mmbuad kao menikam hati ku ? jgn lha engkao menipu aku ! suda lha engkao brdaleh dgn ku . cukup lha sayang !! mengape kao ingin kan aku menjadi sayap mu ? knpe sayang ? cintai lha aku ape ade nye , sygi aku dgn ikhlas bukan simpati .. luka dihatiku tidak mmerlukan simpati mu ! krne itu mmbuad parut yg lebih mendalam .. luka ku prlu ketulusan mu , perlukan ksih syg mu . aku amad mencintai dirimu , tidak kah engkao sadari nya ? sayang , bnr kan aku mnjdi bidadarimu . aku bisa brubah krna mu ,  aku akan lakukan sekuat semampu ku . prcaye lha sayang . trlalu bnyk soalan tanpa jawapan . sayang , aku tidak bisa jauh darimu . i need u .