uwaaa . sdeh nye !!!!

emm . sdeh nye !! ary rabu aku dpt tao yg penyu dah ade awex baru . errr . 
aku ta kesah but . aku bengang gilaa . mane ta nye . dulu aku putoz dgn iqbal sbb die . sbb die nanes+sdeh . aku syg die doll !! ahh . pastu . aku sggop brubah sbb die . pehh . mati pon aku snggop sial ! arrr . pastu bile aku tnye . sape dak dahlia ? asal na tipu aku ? na ckp yg ta de . adess . ckp je lha . kao da ade pompan tu ! kecah lha !!! ta pkir pe perasaan aku ? weyh . klaw kao idop na sket an aty aku . GO ON lha ! alamak lbey lha . aku syg kao gilaa gaban kao wat cm nie !! err . 
aku ta mara . aku juz geram je . kao ckp kao akan bercinta after fom5 . kate kao lha . kao nie kencing je kuad lha . aku boley sba aku ptz dgn iqbal sbb kao . aku ley trime aku single sbb tggu kao . aku ley trime kao ckp syg+tunggu ainna lagi . aku trime kao mara2 aku +  angin ta tentu pasal . tapi aku ta ley trime kao tipu aku + buad aku mcm nie !! aku tunggol ke ? ahh . dah lha . aku mmg syg kao . n itu aku ta nafi kan . but  aku benci sikap kao !! tengz lha honeyy wat aku mcm nie an . harap kao bhgie . tengz alot . aku ta kan dendam dgn kao . but sket aty aku . ta akan ade ubat nye 





congratulation . my heart was broken by you .
happy for you :')