aishhh :)

aku da pjux die bnyk kali utk brsme aku blex . tp , keadaan ta mngizinkan . okay lha . think positf :) so , aku jadi kwn baek die . mungkin kite ta de jodoh , tp nie ta buad kn hubungan prshabatan ktowh putos . kate owg2 , klaw sayang kan someone baek kite lepaskan saje . klaw jodoh , ta kemane . emmm , agy pon . klaw kite kpl tp ta kwen gax ta de gune meyh ! HAHA . aku pon da mls na kpl2 agy , so aku just na single . yeah ! 
jao disudut aty , aku mmg sayang kan die sgt2 . teramad syg . sbb tu lha , aku na die bhgie . kte ptos sbb keadaan yg memakse . harap aku dgn die akan jmpe kbhgiaan . emm , kesian kat die . die demam . dah 4 ary dah . demam panas plax tu , kesian sgt2 kat die . hope die cpt2 baek ! grrr , na tgk ta hdiah yg aku bgy die mse lasttime ktowg jmpe ? HAHA . see thizz .
haha ! sweet bukan ? yea betol tu . aku suke snow ball nie . it's so sweet . 
aku ta de lha na kiss mcm nie skali but 
aku tgk nie sweet sgt2 . waa
aku harap die simpan lagy ! huhu . harap2 gitu lha ? hehe ;)